Trollveggen Gore-Tex Pro Light hlače su dizajnirane za alpinizam i turno skijanje u teškim uvjetima. 3-slojna Gore-Tex Pro Light membrana osigurava vodootpornost, prozračnost i otpornost na vjetar, što je idealno za cjelogodišnje planinske aktivnosti.
Kroj je anatomski oblikovan s artikuliranim koljenima i ergonomskim S-šavom za slobodu kretanja pri penjanju. Donji rub je produžen kako bi prekrio leđa pri savijanju, a manžete su asimetrične s mogućnošću zatezanja na čičak za čvrsto zatvaranje. Kapuljača je potpuno podesiva jednom rukom i kompatibilna s planinarskom kacigom, materijal je lagan, čvrst i otporan na trganje. Ventilacijski otvori ispod pazuha omogućuju brzu regulaciju mikroklime bez potrebe za otvaranjem glavnog zatvarača.
Napoleon džepovi su dostupni i pri nošenju pojasa ili ruksaka, a njihova konstrukcija smanjuje rizik od zapinjanja za opremu. Svi šavovi su potpuno zalijepljeni za maksimalnu vodonepropusnost.
Glavne značajke:
3-slojna Gore-Tex Pro Light membrana: vodeni stupac >28 000 mm, RET <13
lagana i izdržljiva konstrukcija s visokom otpornošću na habanje
ergonomski tehnički kroj s artikuliranim koljenima i S-šavom
kapuljača kompatibilna s kacigom, potpuno podesiva jednom rukom
asimetrične manžete s mogućnošću zatezanja na čičak
produženi stražnji rub za zaštitu pri savijanju
ventilacija ispod pazuha s dvosmjernim patentnim zatvaračem
Napoleon džepovi dostupni pri nošenju pojasa/ruksaka
potpuno lijepljeni šavovi za maksimalnu vodonepropusnost
materijali s niskim udjelom PFAS, izdržljivi i lagani
Hlače 2u1 možete pretvoriti u kratke hlače u tren oka.
Ne
Boja
crna
Eko Certifikati
Što pojedini certifikat znači možete pročitati OVDJE.
Bluesign
/
OEKO-TEX STANDARD 100
/
PFC-free
Boja prema proizvođaču
Caviar Black
Rok garancije
2 godine
Kod produkta
EAN kod
O proizvođaču
Marka Norrøna, obiteljska tvrtka osnovana 1929. godine od strane norveškog ljubitelja prirode Jørgena Jørgensena, od svog osnutka postala je sinonim za kvalitetnu i izdržljivu outdoor opremu. Njena povijest bogata je značajnim prekretnicama, uključujući ekspediciju na Mount Everest 1985. godine, koja je doprinijela popularizaciji marke među alpinistima i avanturistima.