Gregory 30-50L
Navlake za ruksak
Gregory Navlaka za ruksak Raincover 30-50L pouzdano će zaštititi vaš ruksak od 30-50 litara od kiše i vremenskih neprilika.
Info o produktu
Kišni ogrtač izrađen je od izdržljivog 70D poliestera s ripstop završnom obradom, što povećava njegovu čvrstoću i otpornost na trganje. Materijal sadrži 40% recikliranih vlakana, što doprinosi zaštiti okoliša. Vodootporni završni sloj i zalijepljeni šavovi osiguravaju da vaša oprema ostane suha čak i tijekom jake kiše.
Zahvaljujući elastičnoj traci s uzicom i kopčanjem na kuku i okom iznad naramenica, kišni ogrtač čvrsto stoji na ruksaku i otporan je na vjetar. Reflektirajući logotip na prednjoj strani povećava vašu vidljivost u uvjetima slabog osvjetljenja. Paket uključuje i kompaktnu transportnu torbu za jednostavno spremanje kabanice kada je ne koristite.
Glavne značajke:
- kompatibilnost s ruksacima od 30-50l
- materijal izrađen od 40% recikliranog 70D poliestera s ripstop završnom obradom
- Vodootporan završni sloj i zalijepljeni šavovi za pouzdanu zaštitu od kiše
- elastični pojas s uzicom i kopčanjem na kuku
- veliki reflektirajući logotip na prednjoj strani
Parametri
- Proizvođač
-
Gregory
- Gregory
- Samsonite Europe NV, Westerring 17, 9700 Oudenaarde, Belgium
- product.eu@gregory.com
- https://eu.gregorypacks.com/
- Težina
- 109 g
- Zapremina
- 50 l
- Dimenzije
- 13 x 13 x 5 cm
- Materijal
- Poliester
- Boja
- crna
-
Eko Certifikati
Što pojedini certifikat znači možete pročitati OVDJE.
- PFAS-free
- Boja prema proizvođaču
- Obsidian Black
- Rok garancije
- 2 godine
- Kod produkta
- 141348_0413
- EAN kod
- 5400520273338
O proizvođaču
Ova američka tvrtka postoji od 1977. godine. Svojom strašću osnivač Wayne Gregory dizajnirao je torbe u koje je mogao vjerovati čak i tijekom najambicioznijih avantura u svom životu. Izumio je novi sustav za nošenje ruksaka koji radi s vašim tijelom umjesto protiv njega, obratio pažnju na razlike između muškaraca i žena, izumio nove materijale i konstrukcijske tehnologije. Zahvaljujući odgovornom pristupu poslu, njegova je tvrtka stekla povjerenje u kvalitetu. Odlučio je ponuditi doživotno jamstvo na proizvode, koje tvrtka nudi i danas.