Šator za 2 osobe Coleman Darwin 2+
- Težina:
- 4200 g
- Materijal konstrukcije šatora:
- laminat (fibreglass)
- Materijal podnice:
- Polyethylen
- Materijal tropico šatora:
- Poliester
119,99 €
Šator ima dva ulaza i dvije apside koje značajno povećavaju prostor cijelog šatora dodavanjem prostora za prtljagu ili improviziranu kuhinju. Konstrukcija s tri šipke izrađena od visokokvalitetnog durawrap-a, poliesterske folije nanesene na laminatne šipke, koja značajno povećava čvrstoću i fleksibilnost, a istovremeno sprječava habanje krajeva šipki pri lomljenju, otporna je čak i na jake vjetrovi. Treća, najkraća šipka na vrhu šatora rasteže tropiko i na taj način povećava obje apside te ujedno sprječava da se voda u slučaju kiše slijeva direktno na zatvarač predvorja.
Dva visoko postavljena otvora koji se mogu zatvoriti jamče savršenu ventilaciju cijelog šatora i time sprječavaju kondenzaciju vode u unutrašnjosti. Ventilaciji šatora pomaže i materijal korišten za tropiko, koji je 100% poliester s 3000 mm visokim vodenim stupcem i izvrsnom prozračnošću. Slojeviti polietilenski pod je gotovo apsolutno nepropusan.
Kada se sklopi, šator je vrlo kompaktan i ne zauzima puno prostora.
Označava za koliko je osoba šator/viseća mreža namijenjena. Za šatore, prtljaga i ostala oprema nisu uzeta u obzir. Stoga pripazite na broj predvorja ili apsida ili odaberite nešto prostraniji šator za prtljažni prostor. Viseće mreže proizvode se u veličinama za jednu osobu (1 osoba) ili dvostruku (2 osobe). Razlike između njih su u nosivosti i dimenzijama.
Kupolasti tip (iglui) je najrasprostranjenija samonosiva konstrukcija jednostavna za postavljanje. Geodetski tip k. namijenjen je za ekstremne uvjete, konstrukcija križa šipke na više mjesta što rezultira većom čvrstoćom i stabilnošću. Tunelski tip k. učinkovito iskorištava unutarnji prostor i uz dobro pričvršćivanje pruža visoku otpornost na vjetar. "Á" jednoljuskasti šator čija se konstrukcija sastoji od dva fiksna stupa smještena na sredini prednje i stražnje stijenke. U konstrukciji šatora na napuhavanje stupovi i šipke zamijenili su zračne tube, zahvaljujući kojima je lako izgraditi i voluminoznije obiteljske šatore, ali je potrebna pumpa ili kompresor s kompatibilnim dodatkom. Samosklopivo rješenje donosi vrlo brzu i jednostavnu konstrukciju, veće dimenzije pakiranja i lošije rukovanje prilikom sklapanja. Teepee/Yurta imaju netipičan dizajn koji pruža veliki zajednički prostor po visokoj cijeni i većoj težini.
Laminat (stakloplastika) je najjeftiniji i najrašireniji materijal s kratkim vijekom trajanja (često rukovanje) i većom težinom. Durawrap/Duraflex/Wrapflex je poboljšani laminat, ali znatno jači s jasno vidljivim dijamantnim uzorkom na površini. Dural štapovi se najčešće koriste na ultra-laganim šatorima, glavna prednost je mala težina i dug životni vijek. Čelične konstrukcije pogodne su za velike šatore i nadstrešnice, imaju visoku otpornost, nosivost i težinu. Karbon/kevlar je apsolutno najlakši materijal, štapove možete pronaći u dodatnoj ponudi samo nekoliko svjetskih proizvođača ekspedicijskih šatora. Planinarski štapovi/lavinska oprema su nekonvencionalnog dizajna, ali potpuno dovoljni za noćenje, a prednost je manja ukupna težina.
Prvenstveno se koristi za obiteljske šatore, gdje je naglasak na korisnom prostoru i udobnosti. Više spavaćih soba znači više privatnosti i veću varijabilnost unutarnjeg prostora.
Za šatore za 1-2 osobe bit će dovoljan jedan ulaz, takav će šator biti lakši i pogodniji za planinarenje i ekspedicije. Šatore za 2 ili više osoba bolje je odabrati s više ulaza. Više ulaza znači bolju ventilaciju, lakši izlaz iz šatora, ali i veću težinu.
Češki brand Trimm od 2000. godine nudi prikladan omjer kvalitete i cijene na području outdoor odjeće a od opreme – nudi šatore, vreće za spavanje, podloge, ruksake i torbe. Sve je pomno dizajnirano u skladu s najnovijim modnim trendovima korištenjem najnovijih tehnologija i materijala kako bi se osiguralo pravilno funkcioniranje i udobnost.
Riječ “trim” potječe iz jedrenja – trimovati jedara na brodu uključuje pažljiv rad na postavljanju pravog smjera i ravnoteže kako bi se brod lako i brzo kretao naprijed.