Summit to Eat Pržena riža s piletinom 202g
Dehidrirana hrana
Fotografije


Nije dostupno
Alternativni proizvodi
Info o produktu
Ova putna posuda Summit to Eat vrlo je praktična zbog svoje težine i veličine. Ovdje se ne koriste umjetni konzervansi, što jamči izvrsnu prirodnu aromu. Također ima dugi vijek trajanja do 7 godina. Zahvaljujući tehnici zamrzavanja , koja radi na principu sušenja smrzavanjem, hrana je sačuvana (= bez dodavanja kemikalija) i lišena velike većine vode (= postaje svjetlija), ali okus i dalje ostaje kao da je bili svježi.
Prednosti Summit to Eat:
- praktično, ukusno
- brza priprema
- rok trajanja 7 godina
- bez konzervansa
priprema:
1. Otkinuti rub vrećice
2. Uklonite vrećicu koja sadrži čistač kisika (nezapaljivu vrećicu koja sadrži željezni oksid koji apsorbira vlagu)
3. U vrećicu ulijte 480 ml vruće vode i promiješajte
4. Zatvorite vrećicu i pustite da se sadržaj rehidrira. Proces traje manje od 10 minuta
Tablica nutritivnih vrijednosti:
Nutritivna vrijednost | na 100 g | po porciji (202 g) | |
energija | 498 kalorija | 1006 kalorija | |
Proteini | 21 g | 42,4 g | |
Ugljikohidrati | 50,7 g | 102,5 g | |
Od čega šećeri | 6 g | 12,1 g | |
masti | 24,9 g | 50,3 g |
Sastojci:
- riža dugog zrna (30%)
- piletina (11%)
- luk (11%)
- crvena paprika (7%)
- zeleni grah (7%)
- kukuruz šećerac (7%)
- uljane repice
- Omlet
- protisnuti češnjak
- Teriyaki umak (sojin umak (voda, sol, GM bez soje, pečena pšenica, šećer,)
- šećer
- ocat
- đumbir
- sol
- češnjak
- modificirani kukuruzni škrob
- bijeli papar
Parametri
- Proizvođač
-
Summit to Eat
- European Freeze Dry ApS
- Karlebyvej 81, DK-4070, Kirke Hyllinge, DÁNSKO
- sales@europeanfreezedry.dk
- https://www.europeanfreezedry.com/
- Težina
- 202 g
- Broj porcija
- 2
- Vrste mesa
- Riba i iznutrice
- Vijek trajanja
- 7 godina
- Način obrade
- Dehidrirana
- Vegetarijanske
- Ne
- Bez glutena
- Ne
- Boja
- žuta
- Rok garancije
- 2 godine
- Kod produkta
- 76037863
- EAN kod
- 5060138532076
O proizvođaču
Summit to Eat je novi brend nastao rebrandingom svjetski poznatog brenda Mountain House u Europi. Više od 40 godina najpopularniji je proizvođač dehidrirane hrane među putnicima, turistima, kamperima i ostalim ljubiteljima vani. Proizvodni procesi i tehnologije nisu se promijenili, dapače, jelovnik se proširio i okus je postao izraženiji (ne glutamati!).