Niceboy Hive sport 2
Slušalice
Fotografije


Nije dostupno
Alternativni proizvodi
Info o produktu
Niceboy Hive sport 2 su sportske bežične slušalicekoje imaju kvalitetan zvuk i vrlo pristojnu izdržljivost. Idealne slušalice za teretanu, trčanje i ostale sportske aktivnosti.
Bežičnu vezu s vašim uređajem omogućuje Bluetooth tehnologija u verziji 5. 0 , koja osigurava stabilnu vezu do udaljenosti od 10 metara. Tehnologija MaxxBass za poboljšanje basa pružit će pravo pojačanje za veću izvedbu.
IPX5 otpornost jamči otpornost na ekstremnu kišu i znoj. Bez straha od oštećenja, slušalice mogu izdržati trening u svim godišnjim dobima. Ugrađena baterija velikog kapaciteta i Bluetooth tehnologija u verziji 5.0 s nižim zahtjevima za potrošnjom energije - to su glavni razlozi za izvrsnu izdržljivost do 16 sati po punjenju.
Sadržaj paketa
- Bežične slušalice Niceboy HIVE sport 2
- Jastučići za uši (2 para)
- MicroUSB kabel za punjenje
- Upute za uporabu
| Model: | Niceboy HIVE sport 2 |
| Bluetooth verzija: | 5.0 |
| Podržani Bluetooth profili: | A2DP, AVRCP, HFP, HSP |
| Stupanj pokrivenosti: | IPX5 |
| Vrijeme igranja: | do 16 sati (na 50% volumena) |
| Vrijeme za razgovor: | do 16 sati |
| Raspon: | 10 m |
| Kapacitet baterije: | 160 mAh |
Parametri
- Proizvođač
- Niceboy
- Namjena
- Muške / Ženske
- Težina
- 23 g
-
Kapacitet baterije
Što je veći kapacitet, to je duža izdržljivost, ali i veća težina. Za ponovno punjenje današnjeg telefona potrebno vam je oko 5500 mAh, uključujući gubitke tijekom punjenja. Ne zaboravite da se kapacitet smanjuje sa svakim sljedećim ciklusom.
- 160 mAh
- Vrijeme punjenja
- 1,5 h
- Prema aktivnostima
- trčanje
- Vijek trajanja baterije
- 16 h
- Prijenos podataka
- Bežični
- Rok garancije
- 2 godine
- Kod produkta
- 76037461
O proizvođaču
Proizvodi marke Niceboy® prvi su put puštenina europsko tržište 2016. godine. Izvorni fokus bile su vanjske kamere, kamere za automobile i njihov pribor. Ovaj segment godinu dana kasnije dopunjen je proizvodima iz kategorije prijenosnih zvučnika i bežičnih slušalica. Njihov portfolio neprestano se širi, kako u postojećim kategorijama, tako i u potpuno novim.



















