Predstavljanje vlastitih brendova: Zulu, Warg, MOOA
O brendovima
U 4campingu svoje profesionalno iskustvo prenosimo na privatnu proizvodnju.
Bluesign je međunarodno priznati standard održivosti koji je razvila švicarska grupacija Bluesign Technologies, koja, prema njihovim riječima, "prati put svih tekstila u procesu proizvodnje i pomaže poboljšati sve faze proizvodnog procesa do gotovog proizvoda". Njihov cilj je potrošačima jamčiti najviši standard sigurnosti proizvoda. Bluesign ima tim stručnjaka za kemijsku i tekstilnu proizvodnju koji nadziru stroge tvorničke revizije i certifikacije.
Organizacija Bluesign nastoji eliminirati upotrebu štetnih tvari u lancu proizvodnje tekstilnih proizvoda. Cilj im je pomoći i prilagoditi proizvodne procese na način da se ograniči utjecaj tekstilne industrije na zdravlje potrošača i okoliš. Stoga se revidira cijeli proizvodni lanac.
Ciljevi organizacije Bluesign:
Oznaku Bluesign® PRODUCT mogu koristiti samo robne marke koje su se obvezale slijediti pristup bluesign® SYSTEM. Time se osigurava održivi sastav proizvoda od najmanje 90% bluesign® APPROVED tekstila i 30% bluesign® APPROVED dodataka. Cilj je postići 100% potvrđenih BLUESIGN komponenti.
Proizvode s tom oznakom možete pronaći ovdje.
Zdroje: bluesign.com
O brendovima
U 4campingu svoje profesionalno iskustvo prenosimo na privatnu proizvodnju.
O brendovima
Povijest proizvoda marke Pinguin počela se ispisivati oko 1986. godine u jednosobnom stanu u Brnu.
O brendovima
Z malé dílny v Německu až na vrcholy hor celého světa. Značka Hanwag slaví 100 let. Přečtěte si něco o jejich historii a taky o tom, co má značka v plánu nadále.