Marka New Balance jedna je od najstarijih američkih sportskih marki koja proizvodi uglavnom obuću , a karakterizira je veliko slovo N na cipelama. Marku je 1906. godine u Brightonu blizu Bostona osnovao britanski državljanin William J. Riley pod imenom New Balance Arch Support Company.
Cipele su od početka bile usredotočene na pitanje potpore luka stopala, što se također odnosilo na posebno oblikovane uloške za cipele s posebnim naglaskom na ergonomiji i funkcionalnosti. Prvi uložak za cipele ove marke dizajniran je prema uzorku pilećih nogu. Budući da je stopalu pružio tri nove točke potpore, odakle dolazi i inspiracija za naziv samog branda, potraga za novim smjerom za promicanje stabilnosti - New Balance .
Cipele su u podsvijest šire javnosti ušle tek šezdesetih godina prošlog stoljeća, kada je New Balance, osim specijaliziranih uložaka , došao i sa vlastitom tenisicom za trčanje - legendarnim modelom s vunenim potplatom Trackster, koji je ubrzo postao kultna tenisica za slobodno vrijeme.
Zahvaljujući uspjehu modela Trackster, tvrtka je 1972. promijenila vlasnike, marku je kupio Jim Davis i započela je masovna proizvodnja. U 10 godina od preuzimanja Davisa, tvrtka ima promet od 60 milijuna dolara. U sljedećim godinama marka se proširila i na druge sportove, uključujući košarku. Godine 2005. tvrtka je dosegla povijesnu prekretnicu, zabilježivši najveću prodaju sportske obuće u Sjedinjenim Državama.
2016. brend slavi 110. godišnjicu postojanja, a cipele New Balance s velikim slovom N praktički se smatraju simbolom Amerike. Cipele se sve više nazivaju ikoničnima, a njihova popularnost i dalje raste . Nose ih ne samo trkači i sportaši, već svi koji brinu o udobnosti i užitku nošenja. Trenutno se najmanje 70% od 4 milijuna atletskih, sportskih i tenisica za trčanje proizvodi izravno u Sjedinjenim Državama.