Godine 1949. tri su inženjera iz Lyona došla na ideju popuniti veliku rupu na poslijeratnom tržištu proizvoda za slobodno vrijeme. I tako je rođen prvi štednjak s butan bocama 901. Ideja se brzo učvrstila, a 1951. Campingaz je predstavio svjetski program razmjene butanskih boca. Ovim programom svi su putnici konačno stekli potpunu slobodu i neovisnost. Sada bi turisti gotovo bilo gdje u svijetu mogli zamijeniti svoju praznu bocu za punu.
Sada imaju u ponudi roštilje, kuhala, kartuše, posuđe, hladnjake, madrace, pumpe, lampe, toalete, toaletni papir, dezinficijense i sredstva za čišćenje.
Legendarni Bleuet kuhalo prvi je put predstavljen 1956. godine. Sljedeća četiri desetljeća Campingaz je nastavio isporučivati nove „pametne“ proizvode, koji su i dalje jamstvo udobnosti i na koje se može potpuno osloniti pri boravku u prirodi. Campingaz je vjeran filozofiji - kako bi vam pomogao provoditi slobodno vrijeme gdje god i kad god poželite.
Tvrtku su 1992. osnovali francuski dioničari - Application des gaz (ADG), koja je bila vlasnik brenda Campingaz u cijelom svijetu. Glavni prodajni program u ovom razdoblju bili su plinski uređaji. Kao dio akvizicije 1996., ADG se spojio s Sunbeamom, američkom tvrtkom koja je u to vrijeme posjedovala nekoliko marki. Među njima je bio i brand Coleman, svjetski lider u outdoor opremi. Marka Sevylor pridružila se 2008. godine kao dio globalne akvizicije, proširujući asortiman na čamce i brodove na napuhavanje.